onsdag 25. august 2010

Snart butikkeier!

Nå har jeg tatt det store steget og sagt opp jobben min som rådgiver i Personalhuset. En utrolig bra arbeidsplass og spennende jobb, men merket at jeg begynte å gå tom for motivasjon. Så skjer det som jeg alltid har drømt om, yndlingsbutikken skal selges og jeg blir kjøper. Det er jo helt topp!
Kontrakten er ikke signert, men vi har kommet til enighet og jeg har vært på motemessa i Oslo for føreste gang helt ALENE! Skjønner at det ikkev ar et sjakktrekk, men jeg satser på at det gikk bra likevel. Utrolig gildt altså!
1.november er den store dagen. Da overtar jeg :-) Kan det bli bedre?

Og dersom noen lurer, jeg fortsetter med de fleste merkene som er der nå, samt at jeg har tatt inn MOODS of NORWAY for damer. Det er så utrolig mye fint der også! Har du forslag til andre merker jeg bør ta inn, bare gi beskjed! Jeg tar i mot tips med åpne armer :-)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny butikk i morgen :-) jeg lurte på hvor mye du tok for en slik kjole i fleece med lange ermer til meg, (voksen?) :D

    SvarSlett