tirsdag 14. juni 2011

Mitt siste år i tredveårene

Nå tenkte jeg faktisk å skrive litt om mitt siste år i tredeveårene. På fredag fylte jeg 39 år og jeg nærmer meg 40 år og den særdeles mye omtalte 40-års krisen. Vil jeg bli rammet av den? Hvilke forsetter starter jeg 39 år med?
Jeg blir nok litt preget. Bekymrer meg ikke for rynker og år, men heller hengerumpe og bilringer...tror jeg. Jeg har i hvert fall lovet meg selv og noen venninner, uten å nevne nav, å delta på en del idrettsarrangementer neste år. Det vil si Hovden-Kristiansand, kanskje motsatt også, Skagerakmila, Hove-Tri, Nordsjørittet og gud vet hva som arrangeres. Når jeg er 40 år stiller jeg plutselig i ny klasse: VETERAN. Kanskje jeg senker forventningene til meg selv?
Nå er det forresten slutt på Pepsi max - igjen. Gift til kroppen, men kjære tid så deilig når den er iskald og helst på boks. Nå blir det lørdagsgodteri istedenfor hverdagskost. Det skjer mye planlegging i hodet med tanke på en del trening fremover, men en ting er sikkert, mat MÅ vi ha. Nå er det bare å velge riktig kombinasjoner. Jeg jobber med det.

Jeg er faktisk veldig heldig som jobber med klær og interiør så og si hver dag. I love it! Lingaarden skal blomstre i takt med meg selv når vi begge går inn i årets beste sesong. HERLIG!

I dag skal jeg jogge forresten. For å legge litt press på meg selv, kjører jeg intervall på slutten. Fra Dybdalstranden og opp bakken. Musikk? Så klart jeg hører på musikk, og det er mye forskjellig. har nok brukt en del kroner på itunes. Merkelig nok er det Britney Spears som får meg tilå holde takten om dagen. Ja ja jeg slutter vel aldri å overraske? Toysoldier svinger om dagen :-)

Ha en fin dag! Nå blir det jobb og trening i fokus fremover. Skrekkblandet fryd. Jeg har forresten ikke fått grått hår en da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar